niedziela, 24 sierpnia 2014

Powrót

Dzień dobry!
Wieki mnie tu nie było, było raz dobrze, raz źle. Postanowiłam wrócić tutaj i nieco zmienić charakter bloga, nie będzie on tylko i wyłącznie o fotografii, ale ogólnie o moich zainteresowaniach :) Mam wielkie chęci, mam nadzieję, że zapał nie zgaśnie. Po tym czasie wiele się u mnie nie zmieniło, główną zmianą jest kolor moich włosów, z blond stały się ognistą czerwienią :D Pracuję obecnie na stoisku z elektronicznymi papierosami. Nie narzekam, ważne że jest praca, jak wiadomo w Polsce ciężko o to. Niestety minus tego zajęcia jest taki, że mam mało czasu na fotografowanie. Po 12h w pracy marzy się o ciepłym obiadku i pójściu spać, a nie obrabianiu do późnej nocy zdjęć, a w wolny dzień chce się odpocząć, ogarnąć mieszkanie, a nie myśleć o zdjęciach. Walczę z tym, bo przecież fotografowanie to moja pasja, marzenie, że kiedyś będzie to mój zawód. Trzymajcie kciuki za mój powrót, mam nadzieję, że uda mi się czasem zamieścić tutaj coś ciekawego do poczytania.

I takie małe przesłanie na dzisiaj :*

Pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz