środa, 10 kwietnia 2013

Czy to Ty?

Już niemal poczułam w poniedziałek wiosnę by we wtorek mocno się rozczarować. Na szczęście po krótkim spacerku z Iwonem i Madzikiem poprawił mi się humor a nawet udało mi się zrobić jakieś fajne zdjęcia. Tak jak wspominałam mam ochotę zacząć fotografować więcej, nabierać doświadczenia i doprowadzać do tego by było to jakieś źródło dochodu, dlatego razem z Karolinką chcemy zebrać chętnych na sesje póki co za darmo ale ilość zgłoszeń będzie ograniczona. A teraz czas odpocząć po wspaniałych 10h w obozie pracy :/ Marzy mi się ucieczka...



Czy uważacie, że są jeszcze osoby które chciałyby płacić za zdjęcia przy takiej konkurencji i masie fotoamatorów? :>

3 komentarze:

  1. bardzo fajnie, że rozkręcasz się w tematyce blogowania i fotografowania oczywiście ! Oby tak dalej :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie nie poddawaj sie, jesli czujesz, ze to jest cos co sprawia Ci prawdziwa przyjemnosc, to powinnas za tym podazac. A jesli chodzi o konkurence, to jesli bedziesz miala charakterystyczny, ciekawy styl

    OdpowiedzUsuń
  3. To ludzie z czasem to docenia i moze zdarzyc sie taka sytuacja, ze nie beda chcieli jakichs przypadkowych zdjec, tylko Tych wykonanych przez Ciebie.

    W kazdym razie, zycze Ci powodzenia i zapraszam dó obejrzenia Michael zdjec.

    Www.facebook.com/milovephotography

    OdpowiedzUsuń