piątek, 12 września 2014

Wkrótce dzieci, niemowlaczki ^^,

Dzień dobry ^^,

Ach przyszły mi tła! Będę focić niemowlęta i dzieciaczki. Wczoraj pierwsze co zrobiłam po pracy to śmignęłam do domu by je zobaczyć, jestem zadowolona mimo iż są winylowe :P Wyglądają super. Daję tylko 2 zdjęcia poglądowe ale proszę nie oceniać gdyż to było tylko ciachnięte tak na okazanie :P zero ustawienia światła, ciemno tylko światło z góry w pokoju :P tło trzymane przez brata... Dużo cieni, i tylko po jednym zdjęciu. Wybaczcie jakość, chciałam tylko się pochwalić :P mam jeszcze 2 inne jednak na nich pstryknęłam tatę i hmm nie będę się chwalić bo nie mogę :P ubaw i tyle :) 

Muszę jeszcze dokupić listwy przypodłogowe by tła wyglądały jeszcze bardziej realistycznie. 
A w niedziele focim na chrzcinach ^^, trzymajcie kciuki by poszło dobrze, to będą moje pierwsze takie fotki ;) 

Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz